duminică, 1 februarie 2015

Cine sunt EU !?

Cunosc sentimentul de a trada si de a fi tradata; de a rani si de a fi ranita;  de a manipula si de a fi manipulata; de a invidia si de a fi invidiata; de a ignora si de a fi ignorata. Cunosc sentimentul de a  insela si de a fi inselata; de a desconsidera si de a fi desconsiderata; de a trisa si de a fi trisata. Cunosc sentimentul de a aprecia si de a fi apreciata; de a ierta si de a fi iertata; de a percepe frumosul din jur si de a fi frumoasa. Cunosc sentimentul de a iubi si de a fi iubita; de a accepta si de a fi acceptata. Cine sunt EU?! EU sunt TU! Sunt fiecare respiratie a TA! EU sunt fiecare decizie a TA! EU sunt oglinda TA! EU sunt reflexia din oglinda TA! EU sunt fiecare manifestare a Universului pe Pamant! EU sunt fiecare manifestare a Universului in Pamant! Eu sunt fiecare manifestare a Universului in Univers! Cunosc sentimentul de a fi Divinul din MINE! EU sunt Universul! EU sunt EU!

TU cine esti?! TU esti fiecare manifestare a TA prin MINE! TU esti fiecare manifestare a MEA prin TINE!

Multumesc ca imi permiti sa fiu TU! Multumesc ca imi permiti sa fiu EU! Multumesc ca imi permiti sa FIU!

 MULTUMESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu